Kontakt

Kontakt

piątek, 22 sierpnia 2014

Czym jest ajurweda?


Test konstrukcji urodzeniowej, diagnoza, terapia: ewazet4@gmail.com




Ajurweda to nie tylko medycyna. To przypomnienie, czym naprawdę jest życie, jaki jest jego sens. Ajurweda zwraca uwagę, jak funkcjonuje świat, czyli natura, a tym samym jak funkcjonujemy my, nasze ciało, umysł i duchowość. W tym układzie nic się nie zmienia niezależnie od czasów, w których żyjemy, najważniejsze jest to, abyśmy umieli żyć w harmonii, w zgodzie ze sobą.




7 komentarzy:

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

> Witam mam zdiagnozowana candide od 2 miesięcy biore rozne leki ale
> > niestety posiew wykazuje caly czas obecnosc candidy niewiem co juz mam
> > tobic dodam ze maz ma rowniex zdiagnozowana candide z gory dziekuje za
> > pomoc.

Anonimowy pisze...

Ajurweda jest przemądra! Chciałabym wiedzieć wszystko. Będę czytała ten blog jak najciekawszą powieść:-) Anna

Anonimowy pisze...

Piękna wiedza :-).

Anonimowy pisze...

Widzę przed ajurweda wielka przyszłość.

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba czuję to że to jest moja wewnętrzna ścieżka.

Anonimowy pisze...

Super opracowany temat dotyczący naszej przyszłości ! Mój ojciec zawsze mawiał , że światem rządzą mądrzy ludzie ale trzeba ich umieć znaleźć :-)

Anonimowy pisze...

Człowiek odzyskuje dawną energię, radość życia, poczucie sprawczości i własnej wartości, wiarę w swoje możliwości co przekłada się na jego każdy dzień. Dziękuje Pani Ewa, mój lekarzu ciała i duszy. Kamila

Archiwum bloga