Kontakt

Kontakt

wtorek, 28 kwietnia 2015

Candida albicans - cichy zabójca

Candida albicans - czym się objawia? 
Jeśli masz kilka z tych dolegliwości, zrób test dla własnego dobra.
Zaburzenia ze strony ośrodkowego układu nerwowego :
o zaburzenia pamięci, stan chronicznego zmęczenia, ospałość, brak energii, trudności w przyswajaniu wiedzy i w nauce
o zaburzenia równowagi
o senność ( szczególnie po posiłkach, tzw zasypianie w fotelu)
o obniżony nastrój
o krytykanctwo
o napady lęku i płaczu
o nadpobudliwość psychoruchowa
o nerwowość, wybuchowość, niecierpliwość
o bóle i zawroty głowy
o niepokój i roztargnienie
o przewlekła irytacja
o zmienność nastroju, napady paniki, płaczu
o brak koncentracji
o zburzenia pamięci, trudności w zapamiętywaniu
o zaburzenia snu i bezsenność
o chronicznie zły humor

Narząd ruchu:
o osłabienie i bóle mięśni
o mrowienie w kończynach
o brak koordynacji ruchowej
o obrzęk ścięgien
o niezdolność do wysiłku
o sztywność i bóle stawów
o reumatyczne zapalenie stawów
o zaburzenia koordynacji ruchowej
o bóle mięśni
o obrzęki stawów

Przewód pokarmowy:
o łaknienie słodyczy
o nadwaga, niedowaga
o spękane usta i biały nalot na języku
o ciągłe odchrząkiwanie
o suchość w ustach i gardle
o nietolerancje i alergie pokarmowe
o wrzodziejące zapalenie jelita grubego
o zaparcia lub biegunki ( na przemiennie)
o metaliczny smak w ustach
o nieokreślone bóle brzucha
o burczenie, przelewanie, gazy jelitowe
o zaburzenia trawienia
o zgaga
o swędzenie i pieczenie w okolicy odbytu, śluzowate stolce
o żylaki odbytu
o nadwrażliwość i nietolerancja: mleka, glutenu pszenicy, żyta
o rozdrażnienie z równoczesną chęcią jedzenia słodkich rzeczy


Narząd wzroku:
o pieczenie i łzawienie spojówek
o ciemnie plamki przed oczami (mroczki)
o zaburzenia widzenia pod postacią rozmazywania się obrazu

Układ hormonalny:
o niedoczynność tarczycy

CZYNNIKAMI SPRZYJAJĄCYMI ROZWOJOWI GRZYBA SĄ :
– antybiotyki o szerokim spektrum działania
– osłabiony system immunologiczny
–  kuracja hormonalna i antykoncepcja
– leczenie preparatami immunosupresyjnymi
– leki przeciwalergiczne i przeciwreumatyczne
– infekcje bakteryjne i wirusowe, zakażenia pasożytami
– przewlekły stres, brak snu i odpoczynku
– toksyny nazywane konserwantami, środki ochrony roślin
– cukier
– dieta wysokowęglowodanowa z nadmiarem białka, tłuszczów stałych
– niedobór w diecie błonnika roślinnego
– nadużywanie kawy, alkoholu, nikotyny
– picie zanieczyszczonej wody z kranu
– spożywanie słodzonych i gazowanych napojów

– praca w pomieszczeniach zakurzonych, wilgotnych i  klimatyzowanych ( klimatyzowane pomieszczenia są naszym wrogiem nr 1)

niedziela, 12 kwietnia 2015

Deva Premal - Gayatri Mantra (2 hours) Czakra podstawy





Najwazniejsza, energetyzująca cały organizm. Prawidłowo pracująca czakra zapewnia energię do realizacji wszystkiego, co w życiu ważne od sukcesów duchowych po materialne.

piątek, 10 kwietnia 2015

Wyłącz telewizor, włącz myślenie!

Wyłącz telewizor, zdejmij kapcie i wyjdź z domu.
KaKK
Wyłącz telewizor, zdejmij kapcie i wyjdź z domu.
Każda godzina spędzona przed telewizorem skraca przewidywaną długość życia o 22 minuty. Telewizja ma także znaczący wpływ na reakcje chemiczne zachodzące w mózgu. Czym więcej oglądasz telewizji, tym bardziej pasywny staje się Twój mózg, a informacje „przepływają” przez Ciebie bez Twojego udziału. Stajesz się podatny na wszelkie wpływy. Jesteś bierny, otępiały, czasem wściekle zły, zrezygnowany. Ten stan odbija się na Twoim zdrowiu i relacjach z najblizszymi. Oddychasz złymi, nieswoimi emocjami. Ulegasz reklamie, kierowaniu Twoim życiem aby wreszcie całkowicie pozwolić się zmanipulować.
testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com

SEN

Potrzebujesz snu tak bardzo jak oddychania czy jedzenia. 
Kiedy śpisz, odpoczywasz , a Twój organizm zajmuje się osiągnięciem równowagi i zdrowia –zarówno psychicznego jak i fizycznego . Przygotowuje się również na kolejny, pracowity dzień.
 Ani kawa, ani inne napoje nie dodadzą Ci skrzydeł, ponieważ nie zastąpią organizmowi zapotrzebowania na sen. Co dzieje się w organizmie, gdy brakuje snu? Hmmm...straszne rzeczy.
Kiedy śpisz, mózg naprawia uszkodzone neurony, produkuje nowe komórki nerwowe i przygotowuje organizm na kolejny dzień. 
Brak snu powoduje kłopoty z koncentracją, osłabia krótko- i długoterminową pamięć. Sprawia, że trudniej Ci się uczyć nowych rzeczy, podjąć decyzję, stajesz się coraz mniej kreatywny.Twoje emocje również nie pozostają obojętne. Zaczynasz być nerwowy, drażliwy, miewasz huśtawkę nastroju, nic Ci się nie podoba....Kiedy śpisz, Twój system odpornościowy pracuje pełną parą. Produkuje przeciwciała, które chronią Cię przed wirusami, bakteriami i innymi formami zakażenia organizmu. Brak snu oznacza, że Twój system immunologiczny nie jest w stanie odbudować swoich sił.
Jeśli dodatkowo w Twoim układzie nerwowym grasują toksyny, sprawa staje się poważna. Mało tego, chroniczny brak snu może powodować cukrzycę, choroby serca i inne „schorzenia cywilizacyjne”.
 Ilość snu może się również przekładać na jakość naszego trawienia. A to pociąga niestrawności, bóle i najwiekszy problem...przybór wagi! Tak, niewyspanie, stres , to tycie!
Podobnie jak zbyt wielkie obżarstwo i brak aktywności, tak samo brak snu może być jednym z czynników powodujących nadwagę. 
Niedobory snu powodują, że organizm produkuje kortyzol – hormon stresu. Mało tego, jeśli jesteś niewyspany, organizm uwalnia dużo większe niż normalnie ilości insuliny po jedzeniu.To przyczynia się do odkładania się tłuszczu i może być czynnikiem powodującym cukrzycę typu 2. 
Czasami zdarza się tak, że chciałbyś spać regularnie, a nie jesteś w stanie zasnąć. Przewracasz się z boku na bok i nic. Co wtedy? Jakie są tego przyczyny i jak im zaradzić?
1. Staraj się nie jeść tuż przed pójściem spać. To nie tylko objaw niezdrowy, mrudzenienie dietetyków, to koszmary senne! Tak rozmawia z Toba organizm! Czasami zdarza się tak, że to toksyny, uwalniane z zanieczyszczonych jelit, zatruwają Twój organizm i nie dają Ci spać. Oczywiście, możesz sięgnąć po tabletkę nasenną ... i pogorszyć stan swojej psychiki i organizmu.
2. Nie wykonuj przed spaniem ciężkich zadań fizycznych ( równiez ćwiczeń). One wytwarzają adrenalinę, która tak Cię pobudzi, że nie zaśniesz.
3. Wszelkie stresy, kłótnie rodzinne, nieporozumienia, powodują takie rozchwianie organizmu, że nie pozwala nam zasnąć.
4. Włącz sobie delikatna muzyczkę, ona tak Cię znudzi, że powinieneś szybko zasnąć:-)
Dobrej nocy:-)))