Kontakt

Kontakt

piątek, 19 stycznia 2018

Oczyszczanie czy odchudzanie?

Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com




Pojęcia "odchudzanie" w ogóle nie powinno być w naszym słowniku. Dlaczego? Wkrótce nadejdzie wiosna i wszyscy jak kraj długi i szeroki zaczną biegać, siłować się, tracić kilogramy...wbrew sobie, wbrew organizmowi , wbrew zdrowemu rozsądkowi. Wielokrotnie pisałam o tym jakie opłakane skutki ( często najtragiczniejsze) niesie za sobą to wymuszanie na organizmie.
Śmieci, których nazbieraliśmy kilogramy przez miesiące, czasem lata są najzwyklejszą na świecie trucizną! Wprawiając organizm w tryby wysiłku, rozprowadzamy ten śmietnik po całym organizmie. To bardzo niebezpieczne.


Codziennie słyszę , jak ktoś potrzebujący pomocy mówi: "stosuję zdrową dietę ( skąd wie, że jest dla niego), staram się, nie piję, nie palę, a czuję się ciągle gorzej".
No właśnie! Gdzie jest przyczyna?
1. Dieta. Co to znaczy "zdrowa"? Dla kogo? Kto Ci to człowieku powiedział? Internet? Plakat? Sąsiadka? 
Nie ma jednej diety dla każdego. Niewinne zioła , wszędzie polecane, wszędzie dostępne też nie są obojętne dla zdrowia, jeśli są źle podane. W najlepszym razie zupełnie nie działają, a my się wkurzamy, że przecież koleżance pomogło!




Głodówka....no tak. Całkowite powstrzymanie się od jedzenia nawet przez 2,3 dni nie sprawi, że pozbędziemy się toksyn. Najczęściej przynosi więcej złego niż dobrego. Nie wolno "z marszu" robić głodówek! Organizm poradzi sobie świetnie. Będzie czerpał z tego, co odłożone "na czarna godzinę"- brzuszek, uda, oponka, a nam będzie pękała głowa z bólu.




Głodówka poprawia odporność - nigdy! Wyłącznie organizm oczyszczony z toksyn.
Dzięki głodówce można schudnąć - nie!  Organizm podczas głodówki wchłania toksyny ( piszę o tym wyżej).
Stosując głodówkę, nie musimy obawiać się efektu jojo - nieprawda! Organizm broni się przed brakiem pożywienia, spowalniając przemianę materii.  W rezultacie pracuje coraz wolniej . Tracimy głównie wodę ( wiotczenie skóry). Dodatkowo rozleniwiony przewód pokarmowy nie pracuje prawidłowo, a nas dopadają zaparcia. 



Mam nadzieje, że pomogłam Wam , z problemem  restrykcyjnej dieta z ulotki , herbatek przeczyszczających, picia wyłącznie wody, i.t.d
Dużo zdrowia życzę, bo ono najważniejsze:-), a za niedługo o dobrym oczyszczaniu.

Testy dla pacjentów : ewazet4@gmail.com

wtorek, 9 stycznia 2018

Posłuchaj mamo

Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com



Taki tytuł będzie miało kolejne  spotkanie a jeleniogórskiej Czekoladziarni. Zapewniam - miejsce wyjątkowo urokliwe z powodu wyjątkowego klimatu. Czas, miejsce podaję w linku poniżej.
https://www.facebook.com/events/377131372712473/


Spośród bardzo wielu tematów, zdecydowałam właśnie o tym, dotyczącym przyszłych mam, będących mamami i problemami z jakimi się borykają. Z listów,  które otrzymuję każdego dnia z całą odpowiedzialnością mówię - jest tego OGROM! A wcale tak być nie musi.


"...chodzimy po lekarzach od 12 mies i nikt nam nie pomaga. Mam  syna 2 letniego który ma pełno śluzu w noso-gardzieli , on mu nie wypływa wogóle nosem ( wypływa ale wciąż jest produkcja nowego) nie kaszle wogóle ( do czasu) ale ciągle ma zaśluzowane gardło,czerwone chrypie,jest bardzo nerwowy ( grzybica jelit) -  musi mu to bardzo przeszkadzać. Podawałam bardzo długo probiotyki  ( błąd) i jadł bardzo dużo kasz,dodam ze bardzo mało pił ( grzybica) przy tym nie chcial pić, popijał tylko moim mlekiem ( mama z grzybem) , zrobiły mu sie tez problemy z zaparciami i wzdęciami ( grzyb w jelitach - klasyka)  lekarze pisza nam tylko debridatx,enne balance junior,polprazol , to nie pomaga ( nie ma prawa pomóc) ,dodam że mały do 14 mies  był zupełnie zdrowym dzieckiem,teraz po odstawieniu probiotykow juz takich wzdęć nie ma ale zaparcia czasem ma czasem nie , różnie, zależy chyba co zje i ile wypije płynów ( oczywiście, ważne czym karmimy chory organizm),nikt nam nie moze w tej kwestii pomoc pytają mnie skąd on ma tyle śluzu w tym gardle ( :-)))_, a skąd to ja moge wiedziec i to profesor gastrolog zadal mi takie pytanie .Ten śluz nocą w pozycji lezacej jakby spływal bo slysze jak przełyka i czasem sie zakrztusi czasem mu zatka nos,wymazy były robione grzybów i bakterii nie wyhodowano (prawidłowo!) , (,wyszła alergia na marchew w kl 2 tylko marchew odrzucona poprawy brak, pasożytow w kale,grzyby ,bakterie wszystko sprawdzane po killka razy nic nie wykazało ( prawidłowo),brak mi juz pomyslow co moge wiecej zrobic pomocy!"
Tak wygląda większość listów od mam.
Przykre, że medycyna konwencjonalna w żaden sposób pomóc nie może, ale takie są zasady.LEKARZ ziołami ani psychologią nie leczy.



Jak oczyścić dziecko,
Jak przywrócić normalność,
Jak nie dać się zwariować
Jak "czytać "objawy
Kiedy jest naprawdę źle
Jak odróżnić chorobę od zanieczyszczonego organizmu
Dlaczego dziecko płacze bez powodu
Dlaczego nie mówi
Dlaczego wszystkich wyprowadza z równowagi
Dlaczego łuszczyca
Dlaczego AZS
Dlaczego na wszystko uczulone
Nie mam już siły....
Na te i każde inne spotkanie odpowiemy sobie podczas spotkania w Jeleniej Górze
Serdecznie zapraszam

testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com