Kontakt

Kontakt

poniedziałek, 13 stycznia 2020

Sokowy detoks VATA

Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com









Z nowym rokiem wiele osób postanawia ( i słusznie) zabrać się na porządki w swoim organizmie. 
Jedni z powodu kiepskiego samopoczucia, inni ( szczególnie Panie) z powodu różnych zaniedbań fizycznych, chcą po prostu atrakcyjnego wyglądu, jeszcze inni zdeterminowani długą , bezskuteczną walką w gabinetach medycznych postanawiają szukać pomocy w informacjach ogólnodostępnych.
Powszechnie dostępne i bombardujące reklamy mówią o zbawiennych skutkach suplementów i picia przeróżnych soków.
Jak jest w rzeczywistości? Kilka słów o tym właśnie.



Ajurweda opiera się na indywidualizacji, a nie na uogólnieniu. To, co działa dla jednej osoby, niekoniecznie musi działać tak samo u drugiej. Czynniki, które na to wypływają to między innymi: wrodzona konstytucja, obecny stan zdrowia ( bardzo ważne!)  i trawienie, pory roku i stan emocjonalny. Właśnie one muszą być brane pod uwagę przy planowanej zmianie diety. Pomijanie tych czynników , prowadzi do pogorszenia stanu zdrowia, o czym wielokrotnie przekonały się Panie sięgające po tzw DIETĘ DR EWY.

Początkowo wyciskane soki mogą być energetyzujące, ponieważ wymagają  mniej energii do trawienia  - to właśnie to złudne działanie. Ponad to mają one również działanie oczyszczające i rozjaśniające skórę.
Ale czy powyższe cechy są tym, czego potrzebuje Twoje ciało? Jeśli ciągle czujesz się przymulony i przytłoczony, najprawdopodobniej skorzystasz z moich uwag ( informacje poniżej ). Jeśli jednak okaże się, że organizm potrzebuje więcej ocieplenia i uziemienia, należy zachować ostrożność przy piciu soków - tak jest najczęściej.








Jak wiecie, Ajurweda dzieli osoby na trzy podstawowe DOSZE. To nie szufladkowanie - jak wielu uważa, to wynik naszej konstrukcji urodzeniowej , niebywale ważny.

DOSZA VATA

Oczyszczanie organizmu sokami nie jest zalecane dla osób z typem doshy, ponieważ mają one słaby system trawienny, a surowe soki sprawiają, że osoby czują nadęty brzuch i zmęczone. Jeśli jesteś typem Vata lub masz problemy z trawieniem, lepiej zacznij od zjedzenia lekkich posiłków zalecanych w opisie testu..
Vata wydają się być szczupli, zwinni i energiczni, ale kiedy ich poziom nie jest w równowadze, wtedy  są szczególnie podatne na szybkie wypadki i problemy z lękiem aż po stany depresyjne. Najlepsze soki dla Vata to te, zawierające owoce i warzywa, które powstrzymują duże skoki  cukru we krwi - są to: buraki, marchewka, słodkie ziemniaki, koper włoski , ogórek, natka pietruszki.
Do poprawienia smaku soków warto wykorzystać przyprawy, takie jak cynamon, imbir i kurkuma, cytryna może pomóc przeciwdziałać „wysuszeniu” zielonego soku. Osoby o konstrukcji Vata, zmagają się z problemem suchych włosów, skóry lub paznokci, mają niekiedy trudności ze spaniem w nocy i zaparciami.
Soki dla doszy Vata są zalecane są WYŁĄCZNIE PO OCZYSZCZENIU ORGANIZMU .








Dużo zdrowia w nowym roku
Ewa Ajurweda
 Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com
   

c.d.n

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pani Ewo, czy Pani jest juz w Polsce? Czy można do Pani pisać w sprawie oczyszczenia?

Anonimowy pisze...

Pani Ewo przeczytałam dokładnie co mi podeslalad.Mialam wrażenie jakbym czasem czytała o sobie jak bardzo mocno żałuję że tak długo to trwa że tak się mogłam czuć i żyć z tym,funkcjonować. Jakbym odezwała się rok temu i poprowadziła to co zaczęłam teraz była bym już dawno zdrowa.Pani Ewo wiem że oczyszczanie musi być solidne wiem że mam jadać ciepłe posiłki i nie prowadzić do Głogówek bez mięsa .Wiem też jakie mam używać zioła węglowodany kaszę ryż itd warzywa ryba tylko obawiam się czy dobrze pojelam te żywienie by wszystko się udało tam co mi wysłałaś produkty dozwolone jest ich malutko i moja ogromna do Ciebie prosbe proszę w wolnej chwili podeślij mi co mogę jeszcze jeść wystarczy mi paręnaście produktów A już będę wiedziała chodzi głównie i o takie treściwe.chce i pragnę by oczyszczanie się udało bardzo proszę w wolnej chwili podeślij mi coś więcej co w czasie oczyszczania mogę jeść prócz tego co ci wyslalam.Pani Ewo jedna osoba pisała że my ludzie chorzy potrzebujący jesteśmy ciężkim przypadkiem i to prawda ale im więcej się dowiem tym lepiej wszystko się potoczy bez pomyłki.Chciala bym byś mi odpisała na to pytanie bo wspomniane było w artykule o pasizytach?czy te moje oczyszczanie też spowoduje że oczyszcza się z pasożytów bo kiedyś mnie uswiadomiono o lambli ,glisty ale zero pojęcia o tym!Dziękuję za artykuł jesteś wspaniała osoba ty jesteś Pani Ewo wybraną przez siłę wyższa by uzdrawiać ludzi Dec im siłę i przede wszystkim chcąc do życia bo ja te piękne lata macierzyństwa ubolewam nad tym że przez moja psychikę moje dolegliwości nie mogłam cieszyć się tym co mam moimi skarbami dziećmi!dziekujeeeee

Anonimowy pisze...

Od 10 lat jestem alkoholikiem, po 2 terapiach a od 4 lat żyję z diagnozą choroby dwubiegunowej. Samotnym 30 latkiem, obecnie bez pracy, ubezpieczenia. Teraz jak i wcześniej niezrozumianym i nieakceptowanym przez najbliższych i prawie wszystkich tych, których kiedyś znałem. Idę na do Ciebie terapię . Wie, że tylko Ty możesz mi pomóc.

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Zapraszam:-). Już pierwszy krok za Tobą.

Archiwum bloga