Kontakt

Kontakt

piątek, 22 marca 2019

Tragiczny stan psychiki

Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com



To, że ludzie żyją w pędzie, niepewności, bez chwili zatrzymania się na posiłek , odpoczynek, pomyślunek, powodowało zawsze przykre dolegliwości aż do stanów depresyjnych włącznie.
Dzisiaj okazuje się, że depresje ( choć bardzo bolesne psychicznie) nie są tak groźne jak kompletne oderwanie od rzeczywistości. To szybkie samouinicestwianie.
O ile z człowiekiem  depresyjnym można nawiązać powolny kontakt, wyprowadzić go z tego stanu , o tyle to, co obserwuję od kilku miesięcy jest stanem z niczym nieporównywalnym.






Agresja zewnętrzna, atakowanie wszystkich i wszystkiego ze sobą włącznie, tworzenie teorii pięknego życia na tabletkach, głodówkach , uwielbienie do własnej nieomylności, to wszystko prowadzi do najcięższych stanów psychicznych upośledzeń.
Ze stwierdzeniami "chcę dożyć 30 - tki" , to dzisiaj codzienność. Krótko , ale dobrze, intensywnie. Takich ludzi spotykam codziennie, namnażają się lawinowo. Nie myślą o rodzinie, potomstwie, nie mają na to czasu ani ochoty. Robią wrażenie zdrowych, a kolejnego dnia dowiadujemy się, że właśnie JUŻ GO NIE MA. Koniec.




Żyją bez celu, sukces jest dla nich przygodą, ważne, żeby było szybko, najlepiej natychmiast.
wiadomości o ich śmierci czytamy każdego dnia w gazetach, internecie.
Nie planują życia i nie panują śmierci. Przemykają poddając się śmiercionośnej modzie na eksperyment innego życia.
To nie filozofia, to codzienność.
Mnie przeraża bo to moi pacjenci.
Zupełnie inaczej wyglądają dzisiejsze wykresy. A minęło zaledwie 2,3 lata.
Człowieku! Co się z Tobą stało?




Przykład z dzisiaj...
Chciałem się oczyścić z toksyn po antybiotykach. To było główną przyczyną mojej głodówki. Interesuję się Jezusem Chrystusem i wiem, że On tak robił. Chciałem utrzymać tę głodówkę przez 40 dni, ale moja żona jest w ciąży i bardzo mocno się tym denerwowała. Dlatego skończyłem po 21 dniach –znany bokser.

Żona sama wychowuje dziecko.
Czy Jezus oczyszczał organizm z antybiotyków???
Nie
Czy Jezus intensywnie ćwiczył i walczył nie jedząc?
Nie
Czy Jezus odmawiał picia wody?
Nie 
Oczyszczanie to proces bardzo złożony, i nikt mądry nie poleci tego na własną rękę, odstawiając wszystkie posiłki!
To samobójstwo w innym wydaniu. 


 

Sara Anzanello - siatkarka
Wątroba nie wytrzymała ilości wtłaczanych suplementów. 





Bogdan Sawicki - dziennikarz. Bardzo długo hodował raka udając, że nic się nie dzieje. Organizm przez lata sygnalizuje, że jest źle.
 Kiedy zgłosił się do szpitala nie było już czego ratować.





Leszek Miller.
Tę historie znamy wszyscy. Powody były różne i od długiego czasu kierowały jego psychiką w jedną stronę.
Nie był agresywny.
Był zdominowany.




Konrad Gaca
Takich osób jest u mnie na terapii kilka. Są w bardzo złym stanie ( jeśli zdążą przed najgorszym)
Handlują śmiercią, eksperymentując na sobie.
Typowy przykład opisany powyżej "żył krótko ale dobrze".






Tomasz Jędrzejczak
Przyczyna zawsze ta sama. Coś pękło, coś się przestawiło, coś spowodowało nagłe zmiany w psychice i czujesz, że musisz odejść. Nie kontrolujesz świadomie swojego organizmu.
Co dostarczyłeś mózgowi CZŁOWIEKU?





Ines Zorreguieta - księżna Niderlandów.

Psycholog, anorektyczka, samobójczyni.
Studiowała psychologię żeby pomóc samej sobie. Nie pomyślała, że do budowania psychiki potrzebne jest odpowiednie pożywienie.
Wygłodzona psychika doprowadziła do tragedii.

To zaledwie garstka tragicznych śmierci w których zagłodzony umysł podpowiadał czarne myśli.
Czasami wystarczy tych sakramentalnych 17 dni żeby świat ponownie stał się piękny.




W zeszłym tygodniu jedna z dziewczyn powiedziała mi ( przeszłą cała miesięczną terapię).
Ewo! Uwielbiam głaskać kota, wstać rano i uśmiechać się do widoku z okna, czuć podłogę pod gołymi o, słuchać jak mama znowu coś nadaje, że budzik dzwoni ( kiedyś chciałam go zabić)... to jest cudowne. Jestem szczęściarą że dane mi było wrócić do tego normalnego świata.

I jeszcze jedno, bardzo osobiste :-)
Kiedyś , dawno temu, kiedy zaczynałam pracę z terapiami , zmusili mnie  Y do pisania bloga. Oni wszyscy żyjący w zwariowanym świecie technologii, zażyczyli sobie wykonanie bardzo dokładnego testu, z opisem i diagnozą na życie.Chcieli lub musieli być 20 godz. fit.
Wykonałam :-)
Byli zdrowi, młodzi i bogaci:-)

Później "rozniosło się " po świecie i pięknych , młodych zostało wspomnienie , a do mnie ściągli coraz bardziej chorzy i potrzebujący.
Dlaczego o tym piszę? Bo w tym tygodniu po 10 latach pojawił się mądry, zdrowy, młody sportowiec, który nie chce chorować, chce płacić za zdrowie:-) 
Piękna , chińska mądrość. Gdzieś tu o niej pisałam.

Serdeczności  ślę
Ewa
Ajurweda




terapia, na podstawie testu - ewazet4@gmail.com


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Serce mnie boli że tak zawaliła zdrowie to że nie mogłam się cieszyć jak moje dzieci dorastał!nawet nie wiesz jak bardzo pragnę być zdrowa wstać z chęcią mieć siłę i czas dla rodziny.Nie płakać nie myśleć nie być w stresie.Ale dam radę muszę to dla dzieci muszę zrobić by mieli zdrowa uśmiechnięta mame!powierzam się całkowicie tobie ,wierzę że będę zdrowa że ty mi pomożesz.A ty Pani Ewo tak jak pisałam zostałaś nam chorym zesłana przez Boga by nas wzmocnić dac

Archiwum bloga