Kontakt

Kontakt

wtorek, 9 stycznia 2018

Posłuchaj mamo

Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com



Taki tytuł będzie miało kolejne  spotkanie a jeleniogórskiej Czekoladziarni. Zapewniam - miejsce wyjątkowo urokliwe z powodu wyjątkowego klimatu. Czas, miejsce podaję w linku poniżej.
https://www.facebook.com/events/377131372712473/


Spośród bardzo wielu tematów, zdecydowałam właśnie o tym, dotyczącym przyszłych mam, będących mamami i problemami z jakimi się borykają. Z listów,  które otrzymuję każdego dnia z całą odpowiedzialnością mówię - jest tego OGROM! A wcale tak być nie musi.


"...chodzimy po lekarzach od 12 mies i nikt nam nie pomaga. Mam  syna 2 letniego który ma pełno śluzu w noso-gardzieli , on mu nie wypływa wogóle nosem ( wypływa ale wciąż jest produkcja nowego) nie kaszle wogóle ( do czasu) ale ciągle ma zaśluzowane gardło,czerwone chrypie,jest bardzo nerwowy ( grzybica jelit) -  musi mu to bardzo przeszkadzać. Podawałam bardzo długo probiotyki  ( błąd) i jadł bardzo dużo kasz,dodam ze bardzo mało pił ( grzybica) przy tym nie chcial pić, popijał tylko moim mlekiem ( mama z grzybem) , zrobiły mu sie tez problemy z zaparciami i wzdęciami ( grzyb w jelitach - klasyka)  lekarze pisza nam tylko debridatx,enne balance junior,polprazol , to nie pomaga ( nie ma prawa pomóc) ,dodam że mały do 14 mies  był zupełnie zdrowym dzieckiem,teraz po odstawieniu probiotykow juz takich wzdęć nie ma ale zaparcia czasem ma czasem nie , różnie, zależy chyba co zje i ile wypije płynów ( oczywiście, ważne czym karmimy chory organizm),nikt nam nie moze w tej kwestii pomoc pytają mnie skąd on ma tyle śluzu w tym gardle ( :-)))_, a skąd to ja moge wiedziec i to profesor gastrolog zadal mi takie pytanie .Ten śluz nocą w pozycji lezacej jakby spływal bo slysze jak przełyka i czasem sie zakrztusi czasem mu zatka nos,wymazy były robione grzybów i bakterii nie wyhodowano (prawidłowo!) , (,wyszła alergia na marchew w kl 2 tylko marchew odrzucona poprawy brak, pasożytow w kale,grzyby ,bakterie wszystko sprawdzane po killka razy nic nie wykazało ( prawidłowo),brak mi juz pomyslow co moge wiecej zrobic pomocy!"
Tak wygląda większość listów od mam.
Przykre, że medycyna konwencjonalna w żaden sposób pomóc nie może, ale takie są zasady.LEKARZ ziołami ani psychologią nie leczy.



Jak oczyścić dziecko,
Jak przywrócić normalność,
Jak nie dać się zwariować
Jak "czytać "objawy
Kiedy jest naprawdę źle
Jak odróżnić chorobę od zanieczyszczonego organizmu
Dlaczego dziecko płacze bez powodu
Dlaczego nie mówi
Dlaczego wszystkich wyprowadza z równowagi
Dlaczego łuszczyca
Dlaczego AZS
Dlaczego na wszystko uczulone
Nie mam już siły....
Na te i każde inne spotkanie odpowiemy sobie podczas spotkania w Jeleniej Górze
Serdecznie zapraszam

testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam pani Ewo a wiec nadszedl ten czas na in vitro za 5 tygodni bede miala transfer zarodkow,mialam juz dwukrotnie robione posiewy z pochwy i ....czysto zero candidy.!!!!! Pani jest cudotwórcą!!!!! 6 lat walki bez skutku a z Panią tak szybko. Płakałam ja, płakał mąż :-) Wczoraj bylam poraz kolejny powtorzyc badania bo na miesiac przed zabiegiem musze miec swieze wyniki .Pania powinien cały świat na rękach nosić. Radości nie da się opisać.Kochamy Panią a nasz dzidzis który się urodzi najbardziej!

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Pozdrawiam aniołki i trzymam kciuki:-)

Anonimowy pisze...

Dzięki Pani nie pije kawy od stycznia i wcale nie mam na nia ochoty. W to miejsce świetnie weszła kawa zbożowa.
Jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia-przed miesiączka mam taki apetyt, ze konia z kopytami bym zjadła, czy to jest normalne?
I czy w miarę jak będzie coraz cieplej, mogę do diety włączać surowe sezonowe warzywa (mam swoje ogórki, pomidory, sałaty, włoszczyznę) bo teraz spożywam większość warzyw gotowanych?
A i jeszcze jedno, robiłam wyniki, mój cholesterol spadł z 250 do 190 dzięki oczyszczaniu i diecie. A żelazo mam wreszcie na wysokim poziomie z dużym zapasem ferrytyny.
Ciagle nie chce mi się wierzyć w to, ze trzeba tak nie wiele, aby czuć się tak dobrze. To jednak prawda, ze zdrowe jelita to zdrowy człowiek.
Jeśli mogę jeszcze zapytać, pamietam jak powiedziała mi Pani w rozmowie telefonicznej, ze probiotyki to jest coś złego. Mogę zapytać dlaczego i co z kiszonkami?
Dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam. M.

Archiwum bloga