Kontakt

Kontakt

wtorek, 14 lutego 2023

Danie na oczyszczanie - obiad kotlety

Test konstrukcji urodzeniowej, diagnoza, terapia: ewazet4@gmail.com 

       

                                 Dla pacjentów - zgodnie z konstrukcją urodzeniową

                                                         


                                                        Błyskawiczne i proste danie.

Składniki:

10 pieczarek - zblendowane, wrzucam na patelnie z oliwą z oliwek + 10-20 plasterków pora. Oczywiście sól, pieprz, bazylia suszona.

W osobnym garnuszku gotuje nam się kasza jaglana ( posolona).

Ugotowaną kaszę jaglaną łączymy z farszem pieczarkowym na patelni podduszamy 2-3 minuty.

Na koniec dla spoistości dodajemy 3-4 jajka przepiórcze ( bo kurzych nie używamy:-)))

Formujemy

Obtaczamy bułką tartą 

Na patelnię króciutko ( nie ma się smażyć!)

Można podawać z:

szpinakiem

surówką 

pomidorami

plastrami podduszonej cebuli

marynowanymi buraczkami


SMACZNEGO

Ewa

Ajurweda


Test konstrukcji urodzeniowej, diagnoza, terapia: ewazet4@gmail.com

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pani Ewo robilam kotleciki, calkiem dobre, jestem na polowie drogi oczyszczania, dziekuje za wsparcie, cierpliwosc na irytujace pytania, dla mnie jest Pani skarbnica wiedzy

Anonimowy pisze...

Kotleciki calkiem smaczne, jestem na połowie drogi oczyszczania, dziekuje za wsparcie,pomoc i wyjasnienia na irytujace mnie pytania, swiatelko w tunelu jest i nadzieja na pelne wyzdrowienie

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Dziękuję:-). Smaki możemy zmieniać ziołami ze swojej konstrukcji urodzeniowej. ziół nie żałujemy sobie!!! Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

W pełni się zgadzam, że praca nad ciałem to praca nad głową. Najlepszą figurę w życiu miałam zawsze kiedy w życiu wszystko się dobrze układało, a ja miałam siłę i ochotę dbać o figurę i zdrowie!

Anonimowy pisze...

Codziennie w kuchni używam oliwy ,polecam , dziękuję pani Ewo za kolejny wartościowy odcinek.💚❤️💛

Archiwum bloga