Kontakt

Kontakt

piątek, 11 grudnia 2015

Candida Test

ewazet4@gmail.com



Test  służy ocenie czy ma się problem z candidozą czy  nie. Jeśli test wypadnie niekorzystnie, to powinni Państwo zacząć oczyszczać swój organizm. 

Rozpoznanie i leczenie candidozy opiera się na ocenie środowiska organizmu, czyli przywróceniu prawidłowego pH.
Regulacja środowiska to:
- odpowiednio dobrana dieta zgodna z indywidualną konstrukcją osoby badanej
- higieniczny tryb życia (walka ze stresem, odpoczynek i aktywność fizyczna)
- w sytuacjach mocnego zanieczyszczeniaorganizmu przyjęcie preparatów izopatycznych i ziół wspomagających
- w okresie oczyszczania stosowanie diety przeciwgrzybiczej i przeciwalergicznej


Grzybica jelita

Grzybica paznokci

Grzybica skóry

Grzybica kącika ust

Grzybica jamy ustnej


Grzybica jamy ustnej u dziecka

                                                          Grzybica skóry u dziecka


Drastycznych zdjęć nie będę zamieszczać...jest ich ogrom na stronach internetowych. Tych kilka, to najbardziej typowe , które często lekceważymy.

Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com

23 komentarze:

Unknown pisze...

Straszne ale niestety prawdziwe.

Anonimowy pisze...

Pozdrawiam z Wietnamu:-). Nawet tutaj jestem na bieżąco!Bez Pani nie da się żyć, uzależniłem się od tego bloga!RE WE LA CJA.Kim

Anonimowy pisze...

Candida test brzmi jak coś strasznego, ale w dobie internetu możemy łatwo zweryfikować jakiego rodzaju dolega nam grzybica oraz jak ją leczyć. W nagłych i bardzo intensywnych przypadkach powinniśmy zawsze konsultować się ze specjalistą.

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Test nie jest straszny:-). Jest bardzo dokładny ponieważ diagnozuje wszystkie narządy wewnętrzne.

Anonimowy pisze...

Jak poddać się testowi?

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Test do wypelnienia wysylam komputerowo, wystarczy napisac na adres podany na gorze strony glownej i pod kazdym artykulem. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Witam. Czasami mam kołatania serca, czasem bol w mostku, ciagle infekcje pochwy, mocz smierdzi dziwnie jest mocno żółty, czuje ścisk mocny na szyji tam dokładnie sie puls, czasem dosłownie czuje jak by mi sie krtan zamekala albo cos poniżej, czasem nie czuje języka i jakby mam ścisko szczęk, chrząkanie, flegma, suchy kaszel, jak sie dusze to czuje jak by mi sie cos zależało wiele razy mysle ze juz umieram bo nie moge oddychać, zimne ręce oraz nogi suchość w ustach, alergia wychodzą przeważnie na oczach i czasem czerwone plany swędzące na szyji, bol gardła codziennie mam od miesiąca szczególnie rano. Nie moge przełknąć w niektórych pozycjach śliny, bardzo duża nierówność niesamowita. Jak mi sie nie odbije to rownież czuje ze sie dusze, dużo zeszczuplałam. Wazę nie całe 54 kg. Serce mam zdrowe, płuca czyste, badania w normie, lekarz stwierdził ze mam lekko podwyższone hormony tarczycy ale normy nie sa przekroczone. W moczu miałam bakterie E.Coli. Miałam robiony biorezonans wykryto przywry oraz początkujący wirus HSV 2. Wykryto rownież nietolerancje na mąkę pszenna, cukier biały, laktozy.
Dodam ze mam alergie na całym ciele - skóra mnie swędzi bardzo. Moczę stopy w soli magnezowej mam tez krople z oregano w domu. Na biorezonans wyszło: hsv 2, przyrwy.Nikt mi nie chce pomóc! Lekarze zapisują psychotropy i mówią że jestem w normie. NIECH MNIE PANI WYLECZY!!! POMOCY!!!

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Proszę pisac na pocztę:-)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Witam pani Ewo !

Od 2 stycznia zaczęłam Pani terapię, czyli dziś wypada chyba 7 dzień .
Idę do przodu ale mam pytania.
Kiedy mogłabym zadzwonic , tak na spokojnie porozmawiać ?
pozdrawiam serdecznie ...
Poznań



Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Oczywiście, zapraszam od 18.00

Anonimowy pisze...

Witam Pani Ewo:-)
Buby powoli schodzą :-) mam kółko średnicy 8 cm stare już ledwo widoczne i mały 2 cm cienki pasek świeższego na jego okręgu (taki pasek-otoczka) który też już sinieje, ten nowszy to niestety po nerwowce się wywalił. Ale uważam że to duży postęp bo zawsze narastał cały nowy okrąg na zewnątrz tarczy a teraz dosłownie paseczek wąziutki i krótki to sukces! :-) we wtorek planuje zrobić badanie TSH bo jestem od połowy lipca bez tych moich leków na niedoczynność tarczycy skontroluje czy jest w normie.
Do sytuacji stresowych staram się dystansowac mysle że idzie mi coraz lepiej, robię to dla siebie i naszego przyszłego dzidziusia, o którym marzymy ciągle z mężem :-)
Pozdrawiam serdecznie Pani Ewo i czekam na dalsze wskazówki :-)

Anonimowy pisze...

Dzień dobry,

W nawiązaniu do korespondencji w Messenger bardzo proszę o przesłanie testu. Mam zdiagnozowana łuszczycę do tej pory udawało mi się w zasadzie unikać sterydów suplementacji itp jednak obecnie mój stan pogorszył się na tyle że jest pani moja ostatnia deska ratunku w innym przypadku będę musiała zdecydować się na rozwiązania oferowane przez służbę zdrowia.

Anonimowy pisze...

Witaj,
szukam pomocy. Mam 33 lata, od 3 lat bezskutecznie staramy się z mężem o dziecko. Mam podejrzenie endometriozy bądź - zrostów po przebytej operacji jelit w dzieciństwie. Jestem wrakiem, walczyłam z zaburzeniami odżywiania, obecnie jem "normalnie", niestety trudno mi utrzymać zdrową dietę, bo ciągle jestem głodna, potrzebuję mięsa, chleba, bardzo dużo piję płynów, staram się wodę, ziołowe herbaty. Ważę 56 / 169cm. Mam strasznie bolesne miesiączki, kłujące bóle w podbrzuszu w różnych porach cyklu, anemię, suchą skórę, towarzyszy mi ciągły lęk i ciągle zbiera mi się na płacz, mam nerwicę, ciągle jestem zmęczona, ciężko mi się oddycha. W jaki sposób mogę sobie pomóc. Pomóż, proszę.
Pozdrawiam,
Iza

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

O dziecko staramy się po oczyszczeniu organizmu.
Kontakt na pocztę lub telefonicznie. Pozdrawiam,

Anonimowy pisze...

Миссис Эва, вы дали мне новую жизнь. Bы Ангел Земли. Дэвид

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Cieszę się Pana zdrowiem:-). Dziękuję za Anioła Ziemi. To piękne:-)

Anonimowy pisze...

Straszna odmiana grzybicy, miałem objawy skórne(ropnie) i walczyłem z tym bardzo długo, jednak trochę ze swojej winy gdyż zlekceważyłem pierwsze objawy. Dziękuję Pani Ewo za zdrowie! Pozdrawiam - Patryk

Anonimowy pisze...

Jak cudownie jest zaczynać życie na nowo. Tak Pani Ewo, to prawda. Szary tlum został daleko za mną. Dziękuję. To byla najlepsza decyzja w moim życiu. JaNowa

Anonimowy pisze...

Dzien dobry mam problem z odchrzakiwaniem flegmy. Najgorzej jest rano , ciezko to odchrzakiwac :/ co mam robic z tym , moze Pani podpowiedzieć ?

Ajurweda w życiu i biznesie pisze...

Dobry wieczór,
jedyna metoda pozbycia się flegmy ( to toksyczny śluz), to oczyszczenie całego organizmu. Innej drogi nie ma. Zapewne problem dotyka całego układu oddechowego. W medycynie konwencjonalnej stawiana jest diagnoza "astmy". To błąd. Śluz bardzo szybko ustępuje przy ścisłym stosowaniu się do zaleceń.
Wklejam link na czym polega oczyszczanie - bardzo syntetyczny opis.

http://ajurweda-w-biznesie.blogspot.com/2017/07/krok-po-kroku.html?spref=bl
Ewa
Ajurweda

Anonimowy pisze...

Bardzo dużo korzystam z tego kanału i mam wiele pomocy. Barbara

Anonimowy pisze...

Brawo Pani Doktór... przede wszystkim wiedza i przemyślenia ,nietuzinkowe...❤️

Archiwum bloga