Kontakt

Kontakt

poniedziałek, 31 maja 2021

Stało się pięknie :-)

😊Testy ajurwedy dla pacjenta: ewazet4@gmail.com


Niespodzianka,  której zupełnie nie spodziewałam się 😊 

Szalenie ważna, bo przyznawana cichcem, tak, że uhonorowany nie ma pojęcia o tym, że jest wzięty "na tapetę". Najpierw czytane są wszystkie wpisy na blogu ( współczuję, bo ogrom tego), później jest podstawiany jeden albo kilku pacjentów, którzy grają rolę osób potrzebujących pomocy. Zaczynają oczywiście od pytań, później test predyspozycji zdrowotnych i omówienie, diagnoza , i.t.d. - według normalnego schematu moim zdaniem:-). Ale nie, to Wielka Kapituła tak sprawdza, czy to, co na forum  zgodne jest z prawdą. Uważam taką formę weryfikacji  za FENOMENALNĄ!!!

 

Po weryfikacji zadzwoniła miła pani, i oznajmiła mi , że z ogromną radością donosi, iż Wielka Kapituła przyznała aż dwa Certyfikaty :-).

1. Pierwsze w kategorii biznesu - FIRMA GODNA ZAUFANIA

2. Drugie po wczytaniu się czego biznes dotyczy w kategorii medycznej! - ZADOWOLONY PACJENT

Tak więc zostały upieczone dwie pieczenie na jednym ogniu😁.


 



Z radością i dumą przyjęłam informację, że "Ajurweda w życiu i biznesie" została laureatem projektu organizowanego przez Instytut Badań Marki pt. „Zadowolony pacjent” i "Firma godna zaufania"
 Założeniem projektu jest nagradzanie tych firm, które dzięki wysokiemu poziomowi świadczonych usług mają duży wkład w poprawę zdrowia pacjentów.

 

To wyróżnienie jest dla nas tym cenniejsze, że jest owocem badań przeprowadzanych wśród osób, które korzystały z Usług firmy Ajurweda w życiu i biznesie i to właśnie WASZE opinie zdecydowały w dużej mierze o nadaniu tego Certyfikatu. Dziękuję Wam serdecznie i cieszę się Waszym zdrowiem.. Instytut wyróżnia jedynie placówki, które wykazują wyjątkową dbałość o dobro i zdrowie swoich pacjentów oraz mogą się pochwalić wieloletnim doświadczeniem na rynku medycznym.


 

"Wyróżnienie zostało przyznane m.in. na podstawie badań metodą „tajemniczy klient”, ankiet internetowych oraz badania poziomu zadowolenia pacjentów z usług świadczonych w naszej firmie. Cieszy mnie informacja, że pacjenci odwiedzający strony Ajurweda w życiu i biznesie tak dobrze oceniają swój kontakt z firmą oraz że obdarzają firmę niesłabnącym zaufaniem ".

.


Jeszcze raz serdecznie dziękuję za przesympatyczne wpisy, czasami pełne humoru:-), czytam wszystkie zawsze!😁.

Specjalne podziękowanie pragnę złożyć  Panu Krzysztofowi Pilchowi - biznesmenowi, który w sobie tylko znany sposób zmusił mnie do stworzenia tego bloga. Dzięki Krzyś:-)

Jak zwykle życzę Wam wszystkim dużo zdrowia fizycznego, dużo mądrości i tylko miłych osób wokół ( inne nie istnieją).

Ewa

Ajurweda

Specjalista medycyny komplementarnej


 

26 komentarzy:

Unknown pisze...

Gratuluję Ewa :) Bardzo gratuluję :)

Anonimowy pisze...

Jestem szczęśliwy i dumny, że miałem przyjemność być Pani pacjentem. Marcel

Unknown pisze...

Gratulujemy :)

Anonimowy pisze...

Gratuluje Pani Ewo wyróżnienia, jakie Pani otrzymała :) zasłużyła Pani po stokroć za to ogromne serducho jakim nas Pani darzy :) cieszę się razem z Panią! Jestem dozgonnie wdzięczna za to, co Pani dla mnie zrobiła :) a tymczasem muszę się pochwalić ze właśnie wstałam nakarmić 3 tygodniowego synka:) to już moje drugie dziecko, jestem zdrową i szczęśliwa mamą dzięki Pani :) i polecam zawsze Panią innym :) dziękuje bardzo :)

Anonimowy pisze...

Najlepsze gratulacje i podziękowania. Anna

Anonimowy pisze...

Gratulacje!

Anonimowy pisze...

Teraz widzę jaka byłam głupia! Nie słuchałam Pani, wszystko zniszczyłam. Będę błagać o ponowne przyjęcie i może mi sie uda....Marzena.

Anonimowy pisze...

Ewo, jesteś wspaniały człowiekiem, gratuluje z serca całego za wiedzę, humor i cierpliwość. Konrad W.

Anonimowy pisze...

Wspaniały z Pani człowiek. Dziękuję za to, że dzieli się Pani z nami swoją cenną wiedzą. Wszystkiego najlepszego dla Pani. Gratuluję wszystkich wyróżnień! Pozdrawiam serdecznie. Magda

Anonimowy pisze...

JESTEŚ WIELKIM CZŁOWIEKIEM, malutkie ..Dziękuję. Ania

Anonimowy pisze...

Gratuluję Pani Ewo!Lucyna

Anonimowy pisze...

Serdecznie Pani GRATULUJĘ i proszę się mieć najlepiej na świecie.

Anonimowy pisze...

Gratulacje
, w pełni zasłużona nagroda. Jeśli ktoś jeszcze nie skorzystał z konsultacji (a raczej z cyklu konsultacji), to nie ma na co czekać!

Anonimowy pisze...

Pani Ewo , gratuluję , pięknie

Anonimowy pisze...

Gratuluję i dziękuję za wszystko. Seba

Anonimowy pisze...

Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz...one przychodzą same. Dziękuję Ewuniu, że mi te chwile wróciłaś. Gratuluję z serca całego , jak nikt zapracowałaś na wszystkie nagrody świata.Alina

Anonimowy pisze...

GRATULUJĘ , to oczywiste osiągnięcie:-). Marcin.

Anonimowy pisze...

Serdeczne gratulacje!

Anonimowy pisze...

Gratuluje i zapisuję się do Pani na terapię!Kasia

Anonimowy pisze...

Gratuluję Pani Ewo :-)

Anonimowy pisze...

Święto Pani serca.

Anonimowy pisze...

Gratulacje!!!

Anonimowy pisze...

Gratuluję! Anna

Anonimowy pisze...

Najlepsze gratulacje. Dorothe.

Anonimowy pisze...

Ciągle jeszcze istnieją wśród nas Anioły.Nie mają w prawdzie żadnych skrzydeł, lecz ich serce jest bezpiecznym portem dla wszystkich, którzy są w potrzebie. Dziękuję i gratuluję Ewo - Waldemar.

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Super! Każdy biznes ma sens i możliwość zarabiania. Warto też pomyśleć o własnych produktach do sprzątania. Moja firma takie produkuje i myslimy o eksporcie m.in do Rosji. Póki co ograniamy niezbędne dokumenty na ccrw.pl i będziemy działac.

Archiwum bloga